Victoria Beckham x Breitling: Posh kolaboracija za koju nismo znali da nam je potrebna

U novoj saradnji, dizajnerka unapređuje klasični Chronomat Automatic 36.

Od osnivanja svoje istoimene marke 2008. godine, Victoria Beckham je postala sinonim za funkcionalni, elegantni minimalizam. Zahvaljujući, između ostalog, popularnosti njenih torbi i njenoj beauty liniji, uspeh ove poslovne dame još jednom je potvrđen i ostvarenim profitom na kraju 2023. godine. Sada, Victoria dodaje čaroliju svojoj već impresivnoj reputaciji saradnjom sa švajcarskim proizvođačem luksuznih satova Breitling, na kolekciji Chronomat Automatic 36 x Victoria Beckham, koja će biti dostupna u ograničenoj seriji od 1.500 satova.

“Želela sam da stvorim nešto bezvremeno i uzvišeno, s pravom lakoćom i nenametljivom elegancijom”, objašnjava dizajnerka. Njene kreacije za ovu kolekciju spajaju njenu strast prema muškim satovima – “Volim njihovu težinu, hardver”, kaže – sa njenim darom za kombinovanjem boja i tekstura.

Metalna narukvica Breitling Chronomat i izdignuti markeri na 15-minutnoj poziciji odmah su prepoznatljivi. Ali brojčanici su unapređeni novim bojama: mint, ponoćno plavom, pesak sivom – sve preuzeto iz Victorijine palete za kolekciju proleće/leto 2024. godine. Kućišta su dostupna u nerđajućem čeliku ili žutom zlatu (ograničeno na 100 komada), materijalu koji je Breitling ponovo uveo specifično za ovu liniju. Victorijini inicijali utisnuti su kao detalj koji krasi sat, dok je njeno puno ime utisnuto na poleđini. “Ovi komadi stvarno mogu da vas prate od jutra do mraka i da se nose uz bilo šta”, kaže.

“Ovo je veoma u skladu sa etosom i DNK mog brenda. Htela sam da upotrebim hrabre boje, nove materijale i suptilne detalje koji bi se provlačili kroz sve. Zaista deluje kao unapređena, kul i opuštena alternativa na ženskom tržištu satova”, kaže ona.

Victoria je oduvek imala sklonost ka vintage muškim satovima, a insajderi sugerišu da poseduje jednu od najvećih i najfinijih kolekcija među poznatim ličnostima.

Foto: Breitling

Najnovije