Jimmy Choo se vraća u prošlost sa svojom kampanjom za jesen 2024. godine. I ko bi bolje mogao da predvodi ovu avanturu nego legendarna glumica Winona Ryder? Oživljavanje 90-ih je u punom jeku, a brend se s oduševljenjem priklanja minimalističkoj estetici tog decenija kroz sofisticiranu fotosesiju koju potpisuje Ezra Petronio.
Winona Ryder, zvezda klasika kao što su Beetlejuice i Heathers, savršeno se uklapa u ovu nostalgičnu kampanju. Obučena pretežno u crno, ona prikazuje najnovije komade brenda, od elegantne Scarlett čizme sa pertlama do robustne Brooklyn moto čizme.
Kampanja se ne zaustavlja samo na obući; tu su i torbe poput Diamond tote i Cinch torbe. Stilizaciju ove modne kampanje potpisuje Camilla Nickerson, je na visokom nivou, kombinujući ove modne dodatke sa modernim kožnim jaknama, ženstvenim midi suknjama i čarapama do gležnjeva, stvarajući tako izgled koji je istovremeno odvažno grub i sofisticirano.
U svetu lepote, minimalizam se nastavlja, sa prirodnim šminkanjem koje je izveo Aaron de Mey i zalizanom frizurom koju je kreirao Didier Malige, omogućavajući Winoni da zasija svojom prirodnom elegancijom.
Kreativna vizija, vođena Ezra Petroniom i Lanom Petrusevych, fokusira se na pristup “manje je više“, što dodatno naglašava čaroliju 90-ih.
Pored povratka u vreme mode, Winona Ryder se ponovo vraća na scenu zahvaljujući uspehu serije Stranger Things i novom filmu Beetlejuice Beetlejuice koji deli sa Jennom Ortegom. Ova nova interpretacija kultnog filma dodatno osvežava njen status u svetu filma, dok nostalgija za 90-im obeležava njen povratak. S obzirom na njen uticaj na kulturu, Winona je ponovo u središtu pažnje, preplavljujući svet mode i filma svojom nezaboravnom prisutnošću.
Foto: Jimmy Choo