Harper's Bazaar Srbija

Beyonce je upravo ispisala istoriju novom kampanjom za Tiffany&Co.

Šta smo drugo i mogli da očekujemo on nje?

Beyonce i Jay-Z, par koji se smatra američkim royalitijem, zvezde su najnovije kampanje “About love” modnog brenda Tiffany&Co. Ovaj epitet još jednom su opravdali kraljevskim i veoma senzualnim poziranjem za tu priliku.

Na fotografijama za kampanju luksuznog nakita, koje je snimila Mason Poole, Beyonce nosi crnu haljinu, koja predstavlja modernu interpretaciju ikonične toalete Audrey Hepburn iz filma Breakfast at Tiffany’s, iz 1963. godine. I ostatak outfita stilizovan je po uzoru na onaj iz filma, te su se na pevačici raskošnog vokala našle i mrežaste rukavice, dok je frizura bila nešto opuštenija verzija od one koju nosi glavna junakinja Holly Golightly, prilagođena 2021. godini.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Roc Nation (@rocnation)

Kao još jedan dodatak ovom luksuzu, moćan par je fotografisan ispred, nikad ranije viđene, slike Tiffany Blue, umetnika Jean-Michel Basquiata. Po navodima medija, Cartersovi su sarađivali veoma blisko sa kućom Tiffany na projektu. Ovo je ujedno i prvi put da se Beyonce i Jay-Z pojavljuju zajedno u nekom projektu, od objave zajedničkog singla “Crazy in love”.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Roc Nation (@rocnation)

Kampanja takođe označava veliki trenutak u istoriji mode. Queen Bee nosi dijamantsku Tiffany ogrlicu, koja teži 128.54 karata. Od kada je otkrivena 1877 godine, ponele su je samo tri žene na svetu: Mary Whitehouse (žena američkog diplomate Edwina Sheldon Whitehousea), Audrey Hepburn i Lady Gaga na dodeli Oskara 2019. Godine. Beyonce je prva afroamerikanka koja je stavila ove dijamante. Ovo je takođe prvi put da se legendarni kamen nosi zarad marketinške kampanje.

Foto: Instagram, Profimedia

Pripremila: T. Mišović

Najnovije