Prva i jedina Hermès Resort kolekcija

Urbana, upadljiva i elegantna

Nadège Vanhée je sinoć pokazala svoju unutrašnju Njujorčanku. Hermès-ova umetnička direktorka živela je u gradu četiri godine kada ju je Axel Dumas, izvršni predsednik Hermès-a, odabrao iz dizajnerskog studija The Row. Deset godina kasnije, što je prekretnica koju danas retko koji dizajneri dosegnu u prestižnim modnim kućama, ona je i dalje snažno prisutna. Tako snažno da je Hermès došao u grad da priredi neku vrstu drugog dela kolekcije za jesen koju je predstavila u Parizu u martu.

Kuća je do sada bila protiv uvođenja resort sezone. U intervjuu ranije ove nedelje, Vanhée je rekla da je ova revija jednokratna, a ne početak nove rutine održavanja revija na različitim destinacijama: „Imam posebnu vezu sa Njujorkom. Kada sam radila ovo drugo poglavlje, osetila sam da je relevantno pokazati ga ovde jer je savršen spoj francuske i američke devojke.“

Godinama je „francuska devojka stil“ bio zlatan rudnik na internetu, a decenijama pre toga, Francuskinje su bile poznate u popularnoj kulturi po svom umeću sa svilenim maramama. U stvarnom životu, sličnosti i razlike između francuskih i američkih žena su podjednako neuhvatljive, ali čini se da se nekoliko stvari međusobno priznaje. Kao što je neophodnost pametnih, seksi kožnih pantalona, faktor hladnoće širokog kombinezona, recimo, horizontalno orijentisanog korduroja sa kožnim rukavima, i zabava nošenja gomile prstenja i narukvica.

Sa svojim korenima u konjičkom sportu, Hermès je brend za ljubitelje prirode, ali ova kolekcija, kao i ona u Parizu u martu, bila je urbana i otmena, sa Kelly torbama prebačenim preko ramena ili nošenim oko struka kako bi ruke bile slobodne za svakodnevno putovanje. Upadljiva odeća, još jedan ključni element za stanovnike grada, takođe je bila veoma prisutna, od reverzibilne skraćene puffer jakne, sa jedne strane u električno plavom obrijanom šerlingu, a sa druge u tamnijoj koži, do žutog mantila u boji taksija sa smeđim kožnim manžetnama. Ta boja je bila najveće iznenađenje, s obzirom na zajedničku francusku i američku (ili bar njujoršku) sklonost prema crnoj boji.

Nakon što je Vanhée izašla da se pokloni, zavese su se povukle kako bi otkrile dobro snabdevene barove i pozornicu osvetljenu znakom na kojem je pisalo Hermès Manhattan Roquebar, roquebar je francuska kovanica za prugasti konjski pokrivač, čiji su uzorci bili još jedan motiv kolekcije. Nedugo zatim, Caroline Polachek je izašla u crvenom kožnom prsluku i pantalonama, izazivajući pažnju, da izvede svoj hit „So Hot You’re Hurting My Feelings“, što je bila vrlo prikladna poruka.

Foto: Profimedia

Najnovije